אס מרקטינג לוגו

חוששים שדף הנחיתה לא ממיר? מספר צעדים שתמיד עובדים

אנחנו תמיד אומרים שדף נחיתה הוא כמו שער ראשי לעסק דיגיטלי; זהו המקום שבו המבקרים שלנו הופכים ללקוחות פוטנציאליים. גוגל הוא סה"כ המתווך. זה שהביא את הגולשים אלינו. מכאן הכדור בידיים שלנו.

לכן, רגע לפני שאתם ממהרים להשמיץ את מנועי החיפוש, או את הקידום הממומן שלכם באחת מן הרשתות החברתיות, בואו נעצור לרגע ונדבר על דף נחיתה טוב.

לא, זה לא רק עניין של אסתטיקה. חשוב בהחלט שיהיה נעים לעין, אך הוא מוכרח להיות פונקציונלי, ממוקד ומכוון מטרה.

דיברנו ודיברנו, אז איך בונים דף נחיתה שמצליח לסחוף את המבקרים ולגרום להם לבצע את הפעולה הרצויה? הנה המדריך המלא.

כותרת ראשית ברורה ומושכת

כבר מההתחלה, הגולשים שלכם חייבים לדעת איפה הם ושהם במקום הנכון.

הכותרת הראשית של דף הנחיתה צריכה להיות ברורה, קצרה וממוקדת. היא חייבת לשדר את המסר המרכזי בצורה הכי ישירה ומושכת.

הכותרת היא הדבר הראשון שהמבקרים יראו, ולכן היא חייבת להקפיץ את הסיבה העיקרית לכך שהם צריכים להישאר בדף.

תוכן ממוקד ואיכותי

מה שמוביל אותנו לתוכן. דף נחיתה טוב מתמקד במסר אחד בלבד. התוכן צריך להיות תמציתי, ברור ומניע לפעולה.

זכרו שאתם רוצים שהגולשים שלכם 'ינחתו' לדף שיענה על מבוקשם מיד. כדאי להשתמש בכותרות משנה שמחלקות את המידע לפסקאות קלות לקריאה, ולא לשכוח להוסיף נקודות בולטות שמציגות את היתרונות המרכזיים של המוצר או השירות שלך.

קריאה לפעולה (Call to Action) ברורה ומשכנעת

קריאה לפעולה (CTA) היא הלב של דף הנחיתה. היא חייבת להיות ברורה ובלתי ניתנת לפספוס.

זה יכול להתבטא בכפתור שמניע לפעולה ויתאפיין בצבעים שונים מיתר הדף, טקסט שמשדר דחיפות כמו "הירשם עכשיו", "קבל הצעה מיוחדת" או "התחל היום" וגם בגודל הפונטים עצמם.

עיצוב ויזואלי מקצועי

העיצוב הוויזואלי של דף הנחיתה חייב להיות מקצועי ונעים לעין.

השתמשו בצבעים שתואמים את המותג שלכם, ולרוב כמו באתרי אינטרנט גם בדפי נחיתה, אלו הם צבעים שצריכים להיות תואמים ללוגו של העסק.

עיצוב ויזואלי יכול להתבטא גם באלמנטים גרפיים, אך גם בתמונות וסרטונים איכותיים שיכולים להוסיף ערך רב ולהגדיל את הסיכוי שהמבקרים יתחברו למסר שלכם.

זכרו, הם לא מכירים אתכם! סרטונים ותמונות אותנטיים יכולים לשנות את היחס של הגולשים אליכם מן הקצה אל הקצה.

 טעינת דף מהירה

מהירות טעינת הדף היא קריטית להצלחה של דף הנחיתה.

דף איטי יכול לגרום למבקרים לעזוב עוד לפני שהם מספיקים לראות מה יש לך להציע.

חשוב לוודא שהדף נטען במהירות, במיוחד במכשירים ניידים.

ניתן לערוך אופטימיזציית מהירות הן באמצעות מתכנת והן באמצעות אחסון דף הנחיתה במקום טוב ואיכותי.

התאמה למובייל

סעיף שאנחנו עדיין רוצים להוסיף למאמר, כיוון שאנו פוגשים מעת לעת באתרים שלא מותאמים מי יודע מה לניידים. או לפחות פשוט לא נראים טוב במובייל. בימינו, רוב התנועה לאתרים מגיעה ממכשירים ניידים, התאימו את עצמכם לכך.

דף הנחיתה חייב להיות רספונסיבי ומותאם באופן מושלם למובייל. הממשק צריך להיות ידידותי, והטקסטים צריכים להיות קריאים ונגישים בקלות גם על מסכים קטנים.

הוכחות חברתיות (Social Proof)

הוספת הוכחות חברתיות, כמו המלצות מלקוחות מרוצים, דירוגים וביקורות חיוביות, יכולה להגדיל את האמינות של העסק ולשכנע מבקרים להצטרף לשירות או לקנות את המוצר.

הוכחות חברתיות משדרות למבקרים שלכם שאתם עסק אמין ומקצועי.

חשיבות הנגישות בדף הנחיתה

נגישות אתרים היא לא רק דרישה חוקית במקומות רבים כמו בישראל, אלא גם חשובה מאוד מבחינה אתית ושיווקית.

אתם רוצים שדף הנחיתה שלכם ימקסם את קהל היעד? התחשבו בלקוחות הפוטנציאליים שלכם שהם בעלי מוגבלויות.

דף נחיתה נגיש ובכלל אתר נגיש, מבטיחים שכל אדם, ללא קשר למוגבלות כלשהי, יוכל להשתמש בהם בקלות.

שימוש בטקסטים חלופיים לתמונות, תיוג נכון של כפתורים ווידג'טים, והתאמה של הצבעים והגופנים – כל אלה מבטיחים חוויית משתמש טובה לכל מבקר, ויכולים גם לשפר את דירוג האתר במנועי החיפוש.

  1. טפסים קצרים וממוקדים

טופס יצירת הקשר או ההרשמה בדף הנחיתה צריך להיות כמה שיותר קצר וממוקד.

בקשו מהמבקרים רק את המידע ההכרחי, כדי לא להכביד עליהם ולשפר את שיעור ההמרה. גם כאן חשוב שהטופס יהיה נגיש לכל משתמש.

ולנו יש את הנוסחה המנצחת

דף נחיתה טוב הוא השילוב בין עיצוב מושך, תוכן ממוקד וקריאה לפעולה ברורה.

אם אתם מעוניינים בצוות מנצח שיעצב עבורכם דף נחיתה איכותי וממיר, פנו אלינו, ונשמח לספק לכם שירות מקצועי.

תמונה של מאור בן יעקב
מאור בן יעקב

כותב הבלוג, ומקדם אתרים בגוגל משנת 2022, עם ניסיון מצטבר של קידום עשרות אתרים, אוהב לחלוק מהידע שלי ושמח שאתם לוקחים חלק!

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם!