דירוג בראש תוצאות החיפוש האורגניות של גוגל הוא הישג נחשק עבור כל מי שיש לו אתר אינטרנט (גם אם מדובר במישהו שלא מודע לעולם ה-SEO ולא מצפה מהאתר שלו יותר מדירוג ראשון עבור שם המותג שלו בלבד). זה לא רק מגביר את הנראות והטראפיק, אלא גם תורם למוניטין ולסמכות של העסק בענף שלו, מה שהופך אותו למקור ראשון עבור אחוז לא מבוטל של לקוחות פוטנציאליים ואנשים שבכללי מחפשים מקור מידע אמין. זהו אינדיקטור ברור לאיכות ורלוונטיות של אתר אינטרנט, גורמים המוערכים מאוד הן על ידי המשתמשים והן על ידי מנועי החיפוש. אם לא די בכך, להלן יתרונות נוספים וחשובים שיש לאתר שמקודם טוב בתוצאות האורגניות של גוגל!
אתר מקודם יכול לשמש בתור נכס דיגיטלי פסיבי
אתר שנמצא בדירוג גבוה בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל עובד מסביב לשעון כדי להביא תנועה, לידים ומכירות, שבסופו של דבר מייצרים הכנסות. היבט זה של יצירת הכנסה פסיבית הוא מה שהופך אתר כזה לנכס דיגיטלי פסיבי בעל ערך. כמו כל השקעה טובה, זה יכול להניב תשואה הרבה אחרי ביצוע המאמץ הראשוני של ההקמה, אבל זה עדיין שווה את המאמץ.
חשיפה מוגברת וזיהוי מותג
הדירוג בראש גוגל מגביר באופן טבעי את הנראות של האתר שלכם. החשיפה הזאת חשובה מאוד להכרה ואמינות המותג. כשהאתר שלכם מופיע בראש התוצאות האורגניות, יש סיכוי גבוה יותר שמשתמשים יבטחו במותג שלכם ויראו בו סמכות בנישה שלכם. פירוש הדבר הוא טווח הגעה רחב יותר, שמושך קהל רב יותר, שיכול להרחיב משמעותית את הפעילות העסקית שלכם.
פוטנציאל המרה טוב יותר
אתר שמדורג ראשון לא רק מושך יותר מבקרים, אלא מושך יותר מבקרים שמחפשים באופן פעיל את מה שאתם מציעים. המשמעות היא שהטראפיק ממוקד מאוד ויש סיכוי גבוה יותר להמיר אותו ללידים ולמכירות. איכות הטראפיק חשובה לא פחות מהכמות, ואתרים בעלי דירוג גבוה עבור ביטויים שבאמת רלוונטיים להם בגוגל נוטים למשוך מבקרים שנמצאים בשלב האחרון של משפך המכירות ומוכנים לרכוש ולשלם. ההתאמה הזאת בין כוונת המשתמש למה שאתם מציעים היא המפתח להמרות אפקטיביות.
חיסכון בשיווק
בניגוד לפרסום בממומן, שדורש השקעה מתמשכת כדי לשמור על הנראות, טראפיק אורגני הוא חסכוני יותר בטווח הארוך. כשהאתר שלכם מדורג גבוה, הוא ממשיך למשוך מבקרים ללא צורך בהשקעה כספית מתמדת. ליתרונות ארוכי הטווח של טראפיק אורגני (הכוונה היא ליצירת לידים עקבית וגיוס לקוחות) יש פוטנציאל יצירת הכנסות בסדר גודל שהריטיינר שמשלמים לספק שירות קידום האתרים מתגמד לעומתם. זה מאפשר לעסקים להקצות את המשאבים שלהם לתחומים אחרים, כמו פיתוח מוצרים או שירות לקוחות ולשפר עוד יותר את הפעילות הכוללת שלהם.
לסיכום
אתר שמדורג בראש תוצאות החיפוש האורגניות של גוגל הוא יותר מסתם חלון ראווה דיגיטלי; זהו נכס דיגיטלי בעל יתרונות תחרותיים רבים שחשוב לדעת להעריך ולנצל לטובת העסק שלכם (מנראות מוגברת והכרת המותג ועד לחיסכון משמעותי בהוצאות השיווק והרבה מעבר לזה). על ידי השקעה בקידום אתרים ושמירה על דירוגים מובילים, עסקים יכולים לשפר משמעותית את הנוכחות המקוונת שלהם וליהנות מהתגמול המתמשך של ההשקעה הנ"ל. המסע לפסגה עשוי להיות מאתגר, אבל התגמולים שזה מספק שווים את המאמץ.