חברת פרסום בפייסבוק
שתיקח את העסק שלכם לרמה הבאה!

תוצאות מיידיות כבר בימים הראשונים של הפרסום!
השאירו פרטים ואחד המומחים שלנו יצור קשר כדי לבנות לכם אסטרטגיה נכונה שממירה גולשים ללקוחות משלמים.
קבלו תוצאות מיידיות
כבר בימים הראשונים של הפרסום!
מלאו פרטים
ואחד המומחים שלנו יצור קשר
כדי לבנות לכם אסטרטגיה שיווקית
שממירה גולשים ללקוחות משלמים.
אז למה פרסום בפייסבוק אתם שואלים?
קידום ממומן בפייסבוק משמעותי לעסק שלך אם הוא נעשה בצורה נכונה
פרסום בפייסבוק הפך להיות פופולארי עם השנים עד שפייסבוק עצמם הגיעו למצב שהם לא יודעים מה לעשות עם הכסף שהם מרוויחים משם
ועכשיו ברצינות, כשמתחילים לפרסם בפייסבוק אתם צריכים קודם כל לשאול את עצמכם "למה פייסבוק? האם זה מתאים לי בכלל?" ובכן, התשובה היא לרוב כן.
פייסבוק היא פלטפורמה שעונה על צרכיהם של כל בעלי העסקים באשר הם, זה מתחיל מהלחם והחמאה והמקור לכל זה החשיפה המסיבית שהעסק יכול לקבל בפלטפורמת הפרסום של פייסבוק.
הנקודה החשובה כאן שבסופו של דבר תצטרכו לדעת להשתמש בכל הכלים האלה בצורה הטובה ביותר וכאן אנחנו נכנסים לתמונה.
למה לבחור בנו? כי במשך שנים רכשנו מספיק כלים מקצועיים והענקנו שירות למאות לקוחות מרוצים, אנחנו יודעים איך לקחת את כל האפשרויות שפייסבוק מאפשרת ולהוציא מכולן את הטוב ביותר.
האם יש עוד כמונו? בטוח שיש ולא מעט מהם גם מעולים. מה שמייחד אותנו הוא שאנחנו יודעים לשלב בין מקצועיות, שירות ואמינות ברמה הגבוהה ביותר כדי להעניק לכם ראש שקט וזמן איכות עם העסק שלכם שכל כך צריך אותם לצידו.
דוגמא איך המודעה שלכם יכולה להראות בפייסבוק:

בואו לפרסם את העסק שלכם עם המומחים!
השאירו פרטים עכשיו!
ואחד המומחים שלנו יתקשר, ויאפיין עבורכם אסטרטגיית פרסום מקצועית לעסק שלכם.
ממה מורכב תהליך הפרסום בפייסבוק?
תהליך הפרסום שלכם בפייסבוק
משלב האיפיון ועד לתוצאות המניבות!
אסטרטגיית פרסום
פייסבוק אדס היא פלטפורמה מאוד מגוונת המאפשרת אפיקי פרסום רבים, ביניהם פרסום בפייסבוק, אינסטגרם, ווצאפ , וארתים שותפים של פייסבוק.
מחקר שוק ומתחרים
פרסום ממומן בדיגיטל חייב להתחיל במחקר שוק מעמיק. מחקר איכותי מעניק לנו את היכולת לדעת מהו פוטנציאל הפרסום של העסק שלך ברחבי הרשת ולהתקדם לשלב האסטרטגיה.
בניית קמפיינים בפייסבוק
בניית קמפיינים איכותית משפיעה על תוצאות הקמפיין שלכם בטווח מידי. כאשר שלב זה נעשה בצורה נכונה נוכל להתחיל לראות תוצאות חיוביות מפעילות הפרסום.
דיווח ושיקוף ללקוח
בכל סוף חודש אנו מוציאים דוח מקיף אשר נותן ללקוח את האפשרות להיות מעורב בתהליך בצורה יותר הדוקה. אנו מאמינים גדולים בשקיפות ולכן נשמח שהלקוח יהיה בלופ.
ניהול תקציב שוטף ואופטימיזציה
ניהול התקציב בצורה יעילה על מנת למקסם את תוצאות הקמפיין תוך ניתוח נתונים מעמיק וביצוע אופטימיזציה מקיפה בכל רגע נתון בכדי לייצר תוצאות משמעותיות.
ניתוח נתונים ואנליטיקות
ניתוח נתונים הוא מרכיב משמעותי ולכן כדאי לעבוד עם מנהל המודעות של פייסבוק, כלי חינמי הנותן לנו חיווי אודות פעילות המודעות ברשת ועוד נתונים רבים.
אז איך אנחנו מתחילים?
מה קורה מהרגע שהשארתם פרטים
ועד שאתם מקבלים לידים איכותיים במחירים נמוכים. ומקבלים החזר השקעה פי 7 או 10..
להכפיל את המחזורים בעסק עם המומחים!
השאירו פרטים עכשיו!
ואחד המומחים שלנו יתקשר, ויאפיין עבורכם אסטרטגיית פרסום מקצועית לעסק שלכם.
קצת עליי
נעים מאוד, אני מאור בן יעקב.
יזם ומשווק דיגיטלי לעסקים כבר מעל ל3 שנים.
ואחרי שעזרתי כבר לעשרות עסקים לבדל את עצמם מהמתחרים, ולהגיע להחזרי השקעה גבוהים על הוצאות הפרסום, הגיע הזמן שנכיר!
אני מזמין אתכם לשיחת ייעוץ אסטרטגית מקצועית שבה אנחנו ננתח ונבין מי קהל היעד, מה אנחנו רוצים להשיג ממטרות הפרסום, ואיך אנחנו גורפים לקוחות חדשים שמעוניינים במוצר/ בעסק שלכם, דרך פלטפורמת הפרסום של גוגל.
"הדבר היחיד שהוא יותר גרוע מלהתחיל ולהיכשל, הוא לא להתחיל בכלל" סת' גודין.
אז יאללה תרימו אליי צלצול ואנחנו יוצאים לדרך חדשה, מחכה לכם 🙂

לקוחות שהתאהבו ממבט ראשון
הלקוחות המדהימים שלנו
שבלעדיהם לא היינו כאן היום..
לכל מי שמחפש לקדם את העסק שלו ע"י אסטרטגיות נכונות ותוצאות לאורך טווח אס מרקטינג והצוות המדהים של מאור זה מה שאתם צריכים!

בואו לפרסם את העסק שלכם בפייסבוק!
השאירו פרטים ואחד המומחים שלנו יצור קשר כדי לבנות לכם אסטרטגיה נכונה שממירה גולשים ללקוחות משלמים.
שאלות שלקוחות שואלים
לא, פרסום בפייסבוק לא מתאים לכל סוגי העסקים. התאמת הפלטפורמה לעסק כוללת ניתוח של הקהל היעד, המטרות השיווקיות והתקציב הזמין. פייסבוק מתאים במיוחד לעסקים שמעוניינים לקדם את המוצרים או השירותים שלהם דרך פלטפורמת פרסום ממומנת.
היתרון המשמעותי של פרסום בפייסבוק הוא היכולת להתמקד בקהל יעד מדויק באמצעות מידע על גיל, מין, אינטרסים, מיקום גאוגרפי ועוד. זה מאפשר לעסקים לשנות את ההודעה והמבנה שלהם בהתאם לקהל היעד, ובכך להגיע לאנשים הרלוונטיים ביותר.
מצד שני, ישנם סוגי עסקים שבהם פרסום בפייסבוק יכול להיות פחות מתאים. לדוגמה, עסקים בתחומים שבהם הקהל הרלוונטי שלהם אינו פעיל ברשתות החברתיות, עסקים קטנים שצריכים להתמקד באזור גיאוגרפי מסוים בלבד או עסקים שפשוט אין להם את התקציב הנדרש לפרסום ממומן בפלטפורמה זו.
לפיכך, חשוב לבצע הבחנה ולנתח את הצרכים והאפשרויות של העסק לפני החלטה להשקיע בפרסום בפייסבוק או בכל פלטפורמת פרסום אחרת.
המחירים של פרסום בפייסבוק יכולים להשתנות באופן גדול ולהשתנות בהתאם למגוון רחב של גורמים. המחירים משתנים בהתאם לסוג המדיה (תמונה, טקסט, וידאו וכדומה), הקהל היעד, הארץ שבה הפרסום מופץ, התחרות בתחום ועוד.
פייסבוק משתמש במערכת הכרטיסים המוצגים לפרסומת, הידועה גם בשם "Auction System". במערכת זו, המפרסם מציע את הסכום שהוא מוכן לשלם עבור כל פעולה מבוצעת על פרסומתו, כמו למשל לחיצה, צפייה, או התקשרות לאתר. המחיר המוצע משתנה תוך כדי המכרז על פי ההצעות של מפרסמים אחרים המתחרים על אותו הקהל היעד.
בגלל המגוון הרחב של הגורמים שמשפיעים על מחירי הפרסום בפייסבוק, קשה לספק טווח מחירים מדויק. כדי לקבוע את מחירי הפרסום המדויקים עבור העסק שלך, עשוי להיות ערך לפניות אל צוותי שיווק של פייסבוק או אנשי שיווק מקצועיים שמתמחים בפרסום ברשת החברתית ויכולים לסייע בהגדרת תקציב ואסטרטגיה מתאימים.
כדי להבין את מחירי הפרסום בפייסבוק המדויקים לעסק שלך, אנו מזמינים אותך לעשות שיחת איפיון שבה נבין בדיוק מהי מטרת הפרסום שלנו ולאן אנו רוצים להגיע, ואז נוכל להעריך בכמה תקציב פרסום כדאי להתחיל לפרסם.
הזמן שנדרש עד שתראו תוצאות מורגשות מהפרסום מהו הטווח של מחירי פרסום בפייסבוק יכול להשתנות בהתאם למספר גורמים. באופן כללי תוצאות מהירות יכולות להיראות תוך כמה שעות עד כמה ימים, אך בפרק זמן קצר זה תהליך שמתרחש בהמשך.
הנה כמה גורמים שיש לקחת בחשבון:
1. תחרות ומילות המפתח: אם התחרות בתחום המילות המפתח שלך גבוהה, ייתכן שתצטרך קצת זמן נוסף עד שתראה את התוצאות. מילות מפתח פחות תחרותיות עשויות להביא לתוצאות מהירות יותר.
2. איכות המודעות: מודעות מדויקות ומעניינות יכולות להשפיע על התגובה המהירה ולגרום למשתמשים לפעול (לחיצה, רכישה וכו').
3. אתר יעיל: אתר איכותי ויעיל, שנבנה כך שיעביר את המידע הרלוונטי בצורה ברורה ונגישה, יכול לשפר את תוצאות הקמפיין.
4. קהל יעד: האם אתה מגיע לקהל הנכון? אם קהל היעד אינו רלוונטי למודעות שלך, זה יכול לקחת זמן יותר עד שתראה תוצאות משמעותיות.
5. תקציב: במידה ויש לך תקציב מוגבל, עלול להיות צורך לחלוק את הקמפיין לזמן רב יותר על מנת לראות תוצאות רציניות.
ע"פ הסיבות כאן למעלה ניתן לראות תוצאות מהירות יותר או יותר איטיות. כדי להביא את המקסימום מהפרסום בגוגל, כדאי לנהל את הקמפיין בצורה אפקטיבית, כדאי לקחת חברת מומחית מקצוענית שחיים ונושמים את גוגל, אז למה אתם מחכים חייגו עכשיו: 053-383-9129
