אס מרקטינג לוגו

איך תוכלו לשפר את המיקומים האורגניים של אתר העסק שלכם?

כשאתר של עסק זוכה למיקום מחמיא בדפי תוצאות חיפושים שונים בגוגל, העסק עצמו זוכה לחשיפה נרחבת. תועלת נוספת היא המיתוג: כשגוגל מעניקה ציון גבוה לאתר, הגולשים מייחסים לעסק יכולת גבוהה לספק מענה מוצלח לצורך הרלוונטי. בהתאם הסיכוי לאינטראקציות עם לקוחות פוטנציאליים עולה. איך תוכלו גם אתם לשפר את המיקומים של האתר שלכם, וכך ליהנות מהיתרונות הנ"ל? הדרך הטובה ביותר להתחיל היא לקרוא את המידע בעמוד זה וליישם את ההמלצות.

1. תוכן עם ערך אמיתי

גוגל מעדיפה באופן מובהק אתרים שיש בהם תוכן איכותי. ההגדרה של גוגל ל"איכות" בהקשר הזה היא מידע אמין, עדכני, מפורט ובנוי נכון. לכן, חשוב להקפיד גם על המבנה של התוכן מבחינת חלוקה לפסקאות עם כותרות משנה ברורות. דגש נוסף הוא הלימה בין הכותרת של כל עמוד באתר לבין התוכן שמופיע בו. מומלץ לכתוב כל תוכן מתוך מחשבה מתמדת על מה הגולשים הרלוונטיים מחפשים ואיך לעזור להם. עוד המלצה היא לגוון: תמונות רלוונטיות יכולות לשדרג כל דף באתר שלכם, וכדאי להכין גם סרטונים עם מידע מעניין וטיפים שימושיים.

2. אחסון איכותי

פרמטר נוסף שגוגל מייחסת לו משקל לא מבוטל הוא מהירות הטעינה של כל עמוד בכל אתר. גם מבחינת הגולשים זהו כמובן דגש חשוב: כשהציפייה היא למענה מהיר מאוד, גם עיכוב של 2 שניות נתפש כנצח, ועלול לגרום ללא מעט אנשים לוותר על כניסה לאתר שלכם. טעינה מהירה נשענת קודם כל על אחסון איכותי, ובמקביל יש פעולות שונות באתר עצמו שמקצרות את משך הזמן עד להופעת התכנים. פעולות אלה מחייבות בקיאות טכנית, ולכן כדאי להיעזר באיש מקצוע מתאים.

3. ניווט נוח ואינטואיטיבי

ככל שגולשים נשארים זמן רב יותר באתר שלכם, ועוברים בין מספר רב יותר של דפים, כך גוגל תעניק לו ציון גבוה יותר. על-מנת למנוע נטישה מוקדמת ו"לפתות" את הלקוחות הפוטנציאליים להתמסר לאתר, המפתח הראשון הוא כאמור תוכן בעל ערך מוסף של ממש. המפתח השני, והחשוב לא פחות, הוא ניווט נוח ואינטואיטיבי שמקל על כל אחד ואחת למצוא את מבוקשם. מרכיב זה בשיפור המיקומים האורגניים כולל תשומת לב לסרגל הניווט, חלוקה נכונה לנושאים ותת נושאים וגם קישורים פנימיים חכמים.

4. לשקול פרסום מודעות בגוגל

עוד דרך לחזק אתר היא פרסום ממומן בגוגל. מודעה אמנם לא נחשבת להופעה אורגנית, אבל ניסוח חד וכותרת אטרקטיבית ימשכו גולשים לאתר ויתרמו לנפח התנועה אליו. בנוסף, מודעה יכולה להניב מידע יקר ערך שממנו אפשר להפיק תובנות גם לגבי הקידום האורגני. באופן כללי כדאי להשקיע תשומת לב מתמדת באתר על-מנת למצות את הפוטנציאל שלו, כולל על בסיס ייעוץ קידום אתרים מקצועי.

תמונה של מאור בן יעקב
מאור בן יעקב

כותב הבלוג, ומקדם אתרים בגוגל משנת 2022, עם ניסיון מצטבר של קידום עשרות אתרים, אוהב לחלוק מהידע שלי ושמח שאתם לוקחים חלק!

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם!